streda 14. januára 2009

Blood

Myslíte si, že som Vám pomohla?
Mne sa to nezdá.
Prečo? Pýtate sa ma vážne?
Pretože som horšie ako zlodeji.
Neveríte?
Mali by ste. Ja nie som dobrý človek.
Všetci ma opustili a tým som sa stala beštiou.
nekrúťte hlavami. nechajte ma dopovedať.
Som beštia bez srdca, bez citov.
Všetko som stratila, všetko a všetkých na ktorých mi záležalo.
neviem prestať byť beštiou.
Či sa mi to páči?
Strašne, milujem vôňu a silu strachu.
Milujem chuť krvi, ktorá mi každý večer inak.
Nechápete?
Je mi to jasné pochopíte, keď uvidíte.
Prvé sú na rade ženy.
Sú lahodné a ich krv je plná sily.
Druhí sú muži.
Ich krv je vášeň a niekedy zlosť.
Teraz ste už mŕtve ženy a muži Vám nepomohli.
Utekáte?
Zbytočne už nežijete.
Vaša krv bola iná ako ostatné, bola sladká ale mala kyslastý nádych.
Zbohom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára