piatok 14. augusta 2009

Moje myslienky ..., aspon myslim:D

Som riadne sialena, som riadna mrcha, som riadny divoch, som niekto kto sa rad hra, som niekto kto neznasa zradu, ale miluje pomstu...... neznasa problemy, ale miluje ich riesit....
som niekto kto neznasa byt sam, ale zaroven miluje svoju samotu.. som niekto hanblivy a tichy, ale zaroven divoký a vášnivý .... som niekto kto ma rád život ...


Život je okrúhla cesta a nikdy nevieš či skončí za nasledujúcou zákrutou ....

Láska pre mňa nič neznamená, je pre mňa len bolestnou spomienkou, jediné čo si cením, ako život, je SKUTOČNÉ PRIATEĽSTVO, za to jediné sa oplatí bojovať ...

Bolesť ktorú práve cítim je strašná. Nohy, ruky mi od tejto bolestitrpnú, vlastne myšlienky si nepočujem, bolesť zaplnila celé moje telo.

Každí z nás ma zléchvíľe, chvíľe kedy sa človek necíti byť človekom, kedy myšlienky nie sú myšlienkami, kedy je pocit klamlivé a hlavne bolestné zlo, kedy srdce túži po spoločnosti ale myseľ ti hovorí: buď sám, zle chvíľe nusíš byť sám.

Som tu len a len pre Teba, nikto iný neznamená to čo ty.

Život je ako futbal pri každom páde cítiš pod telom tvrdú a chladnú zem, bez duše.. ale to ti nezabráni vstať a dať gól a cítiť pri tom ten slávny púocit víťazstva...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára