utorok 10. februára 2009

Prvy sex( pre chalanov)

TROCHU SA POHRAJTE
Konečne sa vám podarilo dosiahnuť, aby partnerka súhlasila so sladkými radovánkami? Nieže sa na ňu od samej radosti vrhnete ako lačné zviera, a kým stihne niečo zaregistrovať, bude po akcii. Na prvé milovanie by ste si mali vyhradiť dlhší čas už aj preto, lebo treba rozvinúť kvalitnú predohru. U muža je to jednoduchšie, na vzrušenie mu zväčša stačí pohľad na ladné krivky. So ženou je nutné pohrať sa, aby sa uvoľnila, vzrušila a pošva sa dostatočne zvlhčila. „Keď nie je dostatočne vlhká, styk ju môže bolieť a ďalšieho milovania sa môže obávať,“ varuje odborník. Pamätajte tiež na to, že dievčatá nemajú len tri erotogénne zóny, krk, prsia a „to dole“. Skúste, čo s ňou urobí jemná masáž, bozkávanie ušných lalôčikov či vnútornej strany stehien. Snažiť by sa však mali aj dámy. Hoci chlapi majú najradšej, keď sa maznáte hlavne s ich pýchou, aj jeho bozkávajte na podobných miestach ako on vás. Určite to ocení.

OPATRNE A JEMNE
Máte pocit, že partnerka je už dostatočne naladená na intímnosti? Skúste jemne a opatrne vniknúť do pošvy. Možno to nepôjde najľahšie, buďte trpezliví. Nečakajte, že panenská blana bude pevná bariéra, ktorú ťažko zdolať. Pri vnikaní by ste ju za normálnych okolností nemali ani pocítiť. Ak ste boli úspešní, nezačnite kopírovať divoké pohyby, ktoré ste odpozorovali v erotickom filme. Pri príliš vehementnom milovaní môžete partnerke poraniť krčok maternice, čo sa prejaví bolesťou. Riaďte sa radšej sami sebou, pri premiére od vás nikto neočakáva špičkový výkon. Ste len na začiatku a v oblasti sexu toho máte ešte veľa pred sebou.

LEN ZOPÁR POHYBOV
Nemyslite si, že pri premiére sa razom stanete milencom s dlhou výdržou. Ejakulácia sa pri prvom sexe zvyčajne objavuje už o pár sekúnd od vniknutia penisu do vagíny. Nie je to nič neobvyklé, na príjemné pocity si treba zvyknúť a až skúsenosti vás naučia výron semena o niečo oddialiť. V začiatkoch sa spoliehajte na kondóm, má schopnosť zmierniť slastné pocity a orgazmus sa preto dostaví o niečo neskôr. Keby sa vyvrcholenie objavovalo priskoro aj po polroku pravidelnejšieho milovania so stálou partnerkou, navštívte sexuológa. Poradí vám, aké techniky môžu vrchol blaha oddialiť, prípadne vám na pár mesiacov predpíše lieky.

PREKVAPENIE!
Pri štartovacom sexe vás možno zarazí niekoľko vecí. Počas erekcie, ale ešte predtým, než preskúmate zákutia vagíny, môže z penisu uniknúť lepkavá páchnuca tekutina. „Nie je to ešte ejakulát, ale prostatický sekrét. Prostata pri vzrušení hlavne u mladých mužov môže pri vzrušení opuchnúť a vytlačiť danú tekutinu z tela. Je to normálne a ťažko tomu zabránite. Neskôr, keď už budú intímne radovánky pravidelnejšie, sa vytratí,“ ozrejmuje doktor Hrivňák. Pred veľkou premiérou by ste mali vedieť aj to, či si cez žaluď dokážete pretiahnuť predkožku. Ak to nejde, chybu musí napraviť lekár, aby vás pri pohlavnom styku neznechutili bolesti alebo problémy pri zavádzaní penisu do pošvy.

NULOVÁ EREKCIA
Ťažko tomu uveriť, no stáva sa, že aj mladý debutant po erekcii túži márne . Síce sa objaví pri predohre, ale tesne pred vniknutím do vagíny zrazu tvrdosť zmizne. Prečo je to tak? Na vine je psychika a prílišná snaha vynikajúco obstáť. Je to veľký tlak, ktorý sa môže skončiť zlyhaním. Ak sa to prihodí, netreba robiť tragédiu. Ide o bežný jav a neznamená to, že už nikdy nebudete mať normálny styk. Po chvíli sa oň znovu pokúste a jeho priebeh je už zvyčajne bezproblémový. Keď sa zlyhanie viackrát zopakuje a trápi vás to, zájdite za sexuológom. Na krátke prechodné obdobie vám môže predpísať lieky na poruchy erekcie. Nehrozí, že si na ne navyknete, len vám posilnia pošramotené ego.

15 komentárov:

  1. A kde sa po prvom sexe urobit???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmm no ja zapadám do kategorie (nulová erekcia)neviem čo sa somnou stalo..celú dobu to bolo vpohode" a ked prišlo na styk tak zrazu ma prestalo telo poslúchat a nič stoho nebolo... docela ma to z mojej vlastnej strany sklamalo,partnerka ma pochopila normálne... že to skúsime nabudúce no ale čo ak sa mi to stane aj nabudúce??? čo potom?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. potom na to ostanes sam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tiez sa pridavam na stranu nulovych.. parnetka sa spravila trikrat a ja ani raz... tak sme to vzdali...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je lepšie pred prvym sexom vilizat ju alebo netreba ?? hmm

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ehm tu pretiahnutie cez zalud ked mi stoji alebo ne ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chcel by som sa opýtat či pri častej ejakulácii , mislím sámostatne , tak či sa to odzrkadlí nejako na mojej erekcii ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. stoji mi palica, chce tady nekdo sex?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hu daj naspet na strom a nenič prírodu :D

      Odstrániť
  9. A čo ak som gay a môj prvý sex by mal byť s mužom mojho srdca?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. chcem sa spýtať,či je doležité pri sex aby sa pri erekcii zalud prestrcil celý predkožkou.prosím odpovedzte

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá predkožka sa má stiahnuť keď už mi stojí alebo čo ??

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Podľa vás veľa masturbovania škodí? Lebo ja každý deň si ho musím vyhonit.

    OdpovedaťOdstrániť